dijous, 23 de febrer del 2012

porcs...



Avui  mentres m'acabava uns peus de porc he decidit posar la tele.

La primera imatge ha estat frepant; una tal Sanchez Camacho amb els narius com la boca del túnel del cadí m'ha dit mirant-me als ulls : es buena, justa y necesaria.....referint-se a la reforma laboral......sense comentaris....

He parat la tele  i he conectat el dvd sense saber que hi havia dins...

Prefereixo l'Horace Andy, que tot i ser més lleig (que ja és dir) com a mínim no entenc el que diu....trista ignorància...

Mentres  pensava quina cara debia tenir el propietari dels peus he anat repassant paperassa que tinc sobre la taula des de temps inmemoriàbles....

....multa d'aparcament de zona blava, una altra multa... ,calendari fiscal de l'ajuntament, avís de l'Itv, carta per la renovació de la targeta del club super 3..... Finalment m'ha caigut a les mans un extracte bancari dels meus comptes milionaris,i enmig de les meves despeses supèrflues en balnearis i repareacions del ferrari he vist un càrrec d'un euro com a concepte de quota trimestral sense especificar.

Encuriosit desideixo visitar la oficina de CAIXA CATALUNYA i pregunto de què es tracta:

-Mira noi, em respon la atenta caixera, l'euro correspon a una nova quota que apliquem  pel cost de l'avís (sms) que li arriva a vostè al mòbil quan fa una despesa superior a 100€

a si? contesto sorprès...

-Doncs si, em contesta .

Però jo mai he donat l'ordre ni he expressat el desitg de voler comptar amb aquest servei....oi?

Després d'un silenci  i d'un creuament de mirades també incòmode em pregunta si vull la devolució de l'euro.....

Li indico que si amb el cap .........

........................................................................fills de puta..




http://www.youtube.com/watch?v=Psb657-_D5k











1 comentari:

  1. putumayo records, i un tema molt bo. Sistema financer? Crec k s han oblidat de ser precisament "financers"...

    ResponElimina